In memoriam

Het is een zwarte dag. Op 3 oktober 2016 is onze zeer gewaardeerde collega Peter Koops overleden.  

Peter vocht sinds eind 2013 tegen de ziekte leukemie. Eind vorig jaar kreeg hij het bericht dat de ziekte voor de derde keer was teruggekeerd. Omwille van zijn vrouw en kinderen ging hij voor de laatste keer de strijd aan en dit keer heeft hij het gevecht verloren.

De verslagenheid bij zowel de medewerkers van KONDAR als onze relaties is groot. We zullen Peters humor en optimisme enorm missen.

Directie en medewerkers van KONDAR wensen het gezin van Peter veel sterkte en kracht toe. Wilt u meeleven? Dan kunt u door hier te klikken een email sturen. Wij zullen al deze berichten bundelen en overhandigen aan de familie.

Berichten (9)

Erna van Gils op 06 oktober 2016, 16:14

Hierbij wil ik familie, vrienden en collega's heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies. Ik heb Peter leren kennen als een fijne collega waarbij hij meerdere malen voor de gemeente Zaltbommel werkzaamheden heeft verricht. Hij was goed in zijn vak en altijd bereid om mee te denken. Het is niet te bevatten dat hij er niet meer is. Veel kracht toegewenst in deze moeilijke dagen, maar ook daarna.

Milia Bosboom op 06 oktober 2016, 16:22

Lieve familie, daar word je dan toch even stil van, Peter was mijn collega bij DamAstes en daar heb ik warme herinneringen aan. Veel te jong en nog een heel 'gezins'leven voor hem. Ik wens zijn vrouw en kinderen heel veel sterkte voor de komende en toekomstige tijd.

Hans Konig op 06 oktober 2016, 17:12

Zo verdrietig! Heel veel sterkte gewenst voor zijn vrouw, kinderen, familie, vrienden en (voormalige) collega's.
Ik herinner Peter als een erg plezierig mens.

Ronald Baron op 06 oktober 2016, 18:58

Peter, oud-collega bij Oranjewoud.
Gangmaker, optimist, aimabel..
Niet te geloven!
Doet je beseffen wat de essentie van ons leven is... Familie, vrienden collega's enorm veel sterkte!

Mark Uiterwijk Winkel op 07 oktober 2016, 18:18

Ik herinner mij Peter als een altijd goed gemutste collega in de 'Konig tijd'. Een enorme schok toen ik het hoorde. Ik wist wel dat hij al lange tijd een strijd voerde tegen die verschrikkelijke ziekte. Ik wens de familie en alle geliefden van Peter heel veel sterkte......
Mark en Claire

Maarten Stam op 08 oktober 2016, 14:31

Beste familie van Peter,
Ik heb een aantal jaar met Peter samengewerkt bij Oranjewoud en kijk daar met veel genoegen op terug. De laatste keer dat ik Peter sprak was op de VNG belasting conferentie en daar was hij zoals altijd vol goede moed. Nu ik lees dat hij de dapper gestreden strijd verloren heeft gaan de koude rillingen door mijn lijf. Wat vreselijk oneerlijk. Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met dit enorme verlies.
Maarten Stam

Michiel Vunderink op 09 oktober 2016, 13:33

Namens geheel ANG wensen wij de familie, vrienden, kennissen en collega's heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. We gaan een gewaardeerde branche-genoot missen!

Marieke Hilhorst-Smeeing op 10 oktober 2016, 21:34

Beste familie en vrienden van Peter,
Het bericht van Peter zijn overlijden kwam bij mij binnen als n schock. Peter en ik hebben bij Kondar nauw samengewerkt voor diverse gemeenten en ik kijk daar met veel plezier op terug. Ik wist zijdelings van zijn ziekte en dacht dat hij beter was. Wat een gemis voor iedereen die hem lief had en hem nabij stond. Veel sterkte met dit gemis.
Marieke Hilhorst-Smeeing, Soest

Peter Bloem op 13 oktober 2016, 14:55

Iemand op het werk zei vandaag: Peter Koops is overleden! Ik had meteen zijn gezicht voor mij, dat heb ik lang niet bij al mijn oud-collega's, tegelijkertijd was ik geschokt door dit treurige nieuws. Peter herinner ik mij nog uit mijn DamAstes tijd als een goede collega en een fijn mens.
Ik wens Peter's gezin, verdere Famlie en vrienden veel sterkte toe.
Peter Bloem

Voeg een bericht toe